Nagrađeni najkreativniji projekti u okviru CIM Awards

CIM Awards nije samo priznanje za postignute uspjehe, već i stimulans za dalje inovacije i inspiraciju.
Ova prestižna nagrada prepoznaje trud, talent i vizionarsko razmišljanje onih koji pomjeraju granice mogućeg u svojoj industriji. Njome se želi odati priznanje onima koji su svojim radom obilježili 2023. godinu i inspirisati druge da slijede njihove primjere.

CIM AWARD 2024 u kategoriji Best PR Campaign otišla je u ruke kompaniji ONE i Agenciji McCann Podgorica za kampanju „Olimpijska Mreža Crne Gore“.


Nagrade za Social Impact zaslužile su kampanja NIKLO KAO JA, A1 Srbija i projekat TOP WOMEN BUSINESS Montenegro, agencije BI COMMUNICATION.

Nagradu za Social Responsibility osvojila je kampanja SNIŽENA i Aquarius group. Ovoj kampanji je pripala i nagrada u kategoriji Best Visual Storytelling Campaign.

Nagradu u kategoriji Best Community Engagement Campaign osvojila je kampanja „DEMOFEST“, Aquarius group.

U kategoriji nagrada za Best Brand Launch, pobjednički nagradu su podijelile kampanje „Razbijmo dosadu“ agencije DAA Montenegro i brenda Qbik i kampanja „Budget plus“ – agencije Saatchi & Saatchi Skoplje i NLB Banke.

Nagrada za Best Limited Budget Campaign otišla je kampanji „Tongue Twisters“ ( odnosno Brzalice) agencije Saatchi & Saatchi Macedonia i Crnogorskog Telekoma. Ovoj kampanji je dodijeljena i nagrada za Best Integration of Traditional and New Media.

Nagrada za Best Marketing Campaign Content pripala je kampanji “Svaka vam se pozlatila” (komunikacija inspirisana olimpijcima) kompanije ONE Crna Gora i agencije McCann Podgorica.

Nagrada za Best Media Relations Campaign otišla je kampanji „Mišljenje nije zločin“, agencije Aquarius group.

Nagrada u kategoriji Best Use of Social Media, pripala je Nikšićkom pivu i agenciji LUNA TBWA za Nikšićko ‘n’ Chill.

Best Food and Beverage Campaign pripala je Nikšićkom pivu za kampanju „Vrhovi su nam u prirodi“, agencije LUNA TBWA.

U kategoriji Best Use of Video & Multimedia bila je zanimljiva situacija. Čak 3 kampanje su imale identičan broj bodova zato je ova nagrada otišla u ruke kampanjama:
Nema brige za GIGE / mtel Bosna i Hercegovina – Aguarius group
“Svaka vam se pozlatila” (komunikacija inspirisana olimpijcima) ONE Crna Gora/McCann Podgorica i
„Project Summer Vacation „- Crnogorski Telekom / Saatchi & Saatchi Macedonia

U kategoriji Best Campaign 2023, nagradu za najbolju agenciju ovogodišnje selekcije CIM Awards osvojila je agencija Saatchi & Saatchi Macedonia.

Specijalna nagrada dodijeljena je u kategoriji Best Project in Development, projektu „The Bay“, produkcijske kuće Montenegro Max Film.

Jelisaveti Seki Sablić organizatori su uručili priznanje i nagradu za životno djelo.

CIM Forum se i ove godine održao uz podršku Ministarstva kulture i medija, Opštine Kotor, Turističke organizacije Kotor, Kulturnog centra “Nikola Đurković”, British Council-a, Crnogorskog Telekoma i drugih partnerskih institucija i kompanija.

Vidimo se i sljedeće godine u Kotoru.