CIM AWARDS 2024

Prijave za CIM AWARDS, regionalno priznanje za najbolje kreativne radove i najuspješnije projekte iz 2023. godine, zatvaraju se 15. maja!

Ako ste umjetnik, marketinški stručnjak, medijski profesionalac ili komunikacioni entuzijasta, ovo je vaša prilika da zablistate!

Šta je CIM awards?

CIM AWARDS je događaj koji okuplja najbolje agencije, kreativce, inovatore iz regije i sve slobodne umove koji svojim radom prave iskorake u svijetu kreativnih industrija, marketinga, medija i komunikacija.

Tokom završne večeri 8. juna, predstavite svoj rad i pokažete svijetu svoju kreativnost!

KATEGORIJE

Grand PriX – CIM 2024.

Morate pobijediti u najmanje dvije kategorije kako biste bili uzeti u obzir za glavnu nagradu.

KAMPANJA

*Prepoznaje top kampanju na temelju postignutih rezultata. Morate pobijediti u najmanje dvije kategorije kampanje kako biste bili uzeti u obzir za glavnu nagradu.

Ova kategorija odaje priznanje izvrsnosti u odnosima s javnošću. Podijelite svoje najbolje kampanje iz prošle godine i uključite svoje ciljeve, strategiju, kreativnost i, prije svega, mjerljive rezultate koji će se uzeti u obzir za CIM PR nagradu!

Ova je kategorija za kampanje koje su usmjerene na promociju svrhe ili vrijednosti robne marke. Kako ste ciljanoj publici komunicirali misiju i vrijednosti svoje marke? Kako ste upotrijebili kreativne i inovativne taktike da ostvarite sveukupnu misiju svoje marke? Podijelite svoju strategiju, rezultate svoje kampanje i bilo kakav uticaj koji je imala na izgradnju lojalnosti i povjerenja brendu.

Jeste li izgradili novi brend ili samo obnovili postojeći? Pokažite nam kako ste stvorili novi izgled I utisak, strategije korišćene da bi se vaš brend istakao u masi i rezultate vašeg truda. Ako ste rebrendirali ili repozicionirali, pokažite nam neke primjere prije i poslije i objasnite zašto smatrate da je promjena neophodna i logiku iza nje.

Jeste li izradili i sproveli kampanju s minimalnim budžetom? Koje ste inovativne tehnike koristili da svoju poruku prenesete bez trošenja puno novca? Uključite budžet ili raspon budžeta za ovu kampanju. Pobjednici u ovoj kategoriji su oni koji su s manje učinili više.

Da li je vaša kampanja koristila lične poruke za početak razgovora na društvenim mrežama ili negdje drugo? Ova kategorija prepoznaje kampanje koje su pomogle u pokretanju ili podsticaju zajednice na neki specifičan način. Svakako uključite pojedinosti o tome kako ste pratili angažman.

Ova kategorija prepoznaje učinkovitu i kreativnu upotrebu sponzorisanog sadržaja koji podržava multimedijsku kampanju. Koju ste vrstu sadržaja koristili i zašto? Kako je ovaj sadržaj unaprijedio vašu kampanju ili PR napore kompanije? Obavezno uključite primjere u pratećoj dokumentaciji.

Ova kategorija prepoznaje učinkovitu integraciju tradicionalnih i društvenih/digitalnih medija u PR/u ili komunikacijskoj kampanji. Integrisane kampanje zahtijevaju spoj doslijednih i komplementarnih komunikacija. Istaknite svoju strategiju, nevjerojatan sadržaj, izvanredne rezultate i sve mjerne podatke/alate koji se koriste.

Da li je neka vaša kampanja izazvala veliku medijsku pažnju? Koju ste taktiku koristili da doprete do novinara i kako ste ih mogli angažovati? Podijelite sve komponente svoje kampanje uključujući medijski doseg i događaje. Takođe želimo pogledati svu tu sjajnu pokrivenost koju ste dobili!

Kako ste koristili društvene mreže za povezivanje ljudi tako da su bili sastavni dio vaših PR kampanja? Želimo vidjeti kako ste upotrijebili više društvenih kanala za realizaciju kohezivne kampanje. Kako ste obuhvatili alate i prakse koji pojedincima i grupama omogućuju saradnju i razmjenu znanja i iskustava na internetu? Jeste li pratili i mjerili angažman u stvarnom vremenu? Istaknite svoju strategiju, nevjerovatan sadržaj, izvanredne rezultate i sve mjerne podatke/alate koji se koriste

Ova kategorija odaje počast najkreativnijem i najučinkovitijem uključivanju video ili multimedijskog sadržaja u kampanju. Kvalitet videa/multimedija manje je važna od ispunjavanja organizacijskih ciljeva sadržajem. Potrebni propratni detalji: korišteni videozapisi/drugi multimedijski sadržaj.

Tražimo vizuale koji nas zgrabe i natjeraju da zastanemo, razmislimo i osjetimo nešto. Opišite kako ste stavili vizualni sadržaj u središte svojih nastojanja pripovijedanja. Koja je bila metoda vaše organizacije za prikupljanje fotografija ili videa? Kako je vaše vizualno pripovijedanje odjeknulo kod vaših partnera/ zainteresovanih strana?

Želimo čuti o vašim svježim, novim kampanjama u industriji hrane i pića. Promovišete li novu zdravu hranu ili poznatu, omiljenu marku? Recite nam kako ste osmislili kampanju da biste se odvojili od ostalih. Jedva čekamo vidjeti što ste smislili!

Prijava u kategoriji kampanja

AGENCIJE

Nagrade koje prepoznaju vrhunsku PR agenciju na temelju postignutih rezultata za klijente!

Prijava u kategoriji agencije

CSR AWARDS

Ovdje aplicirate s vašim kampanjama društvene odgovornosti, a koje su ostavile značajan uticaj na društvo i zajednicu.

Prijava u kategoriji CSR awards

MEDIA AWARDS

Prijava u kategoriji Media awards

SPECIAL AWARDS

OVO JE POSEBNA KATEGORIJA U KOJOJ SE NAGRADE DODJELJUJU NA OSNOVU NOMINACIJA

ZA ŽIVOTNO DJELO

Dodjeljuje se kolegama koji su dali velike doprinose razvoju medijske scene i kreativnih industrija u regiji)

Kako se prijaviti?

Šta je potrebno pripremiti?

Za proces apliciranja za sve kategorije OSIM za Special awards, potrebno je pripremiti video prezentaciju (projekta, emisije, serije…) u maksimalnom trajanju do 120 sekundi. Za kategorije koje zahtijevaju, obavezno dostaviti prateću dokumentaciju.

S koliko se projekata može učestvovati?

Možete učestvovati sa neograničenim brojem projekata.

Ko donosi odluke?

Stručni žiri donosi odluke o pobjednicima u selekcionim kategorijama!

Koliko košta prijava?

Aplikacioni fee za prvi prijavljeni projekat iznos 50,00 EUR, a za svaki naredni prijavljeni ostvarujete popust od 20%.

Do kada traju prijave?

Do 15.05.2024. godine.

Pratite nas i vidimo se uskoro u Kotoru! 🌟🎉