Politika privatnosti

1.

O nama

1.1.

Osnovni podaci o kompaniji – Puno ime kompanije, sjedište, PIB, Matični broj, odgovorno lice, tekući račun, šifra delatnosti

 

Puno poslovno ime privrednog društva je: BMH Agency D.O.O.

Sjedište: Podgorica  ulica: Dositeja Obradovica br.10

Odgovorno lice: Gacevic Nenad

PIB: 03251446

Šifra djelatnosti: 8230

Tekući račun: 530-40566-50

Kontakt telefon: 067 111 699

Kontakt email adresa: bmh.agency.podgorica@gmail.com

  

2.

Politika privatnosti

2.1.

Definicije politike privatnosti

 

Ova Politika privatnosti reguliše praksu prikupljanja informacija od korisnika prilikom korišćenja internet stranice http//www.mediaforum.me , kao i njihovo skladištenje u bazama podataka našeg preduzeća BMH Agency d.o.o. Naša politika privatnosti obuhvata razloge kako i zašto sakupljamo, koristimo i štitimo Vaše lične podatke.

Zadržavamo diskreciono pravo da ovu Politiku privatnosti možemo izmjeniti u svako doba i da tako izmjenjen tekst postane važeći odmah po objavi istog na Web sajtu.

Nastavak Vašeg korišćenja Web sajta nakon izmjena, podrazumjeva da prihvatate sve uslove tako izmjenjene Politike privatnosti. Stoga savjetujemo korisnike da periodično ponovo detaljno pročitaju informacije sadržane u Politici privatnosti, kako bi bili informisani o eventualnim promjenama.

2.2.

Način prikupljanja i upotrebe podataka

 

Tokom Vaše posjete sajtu možemo prikupiti vaše lične podatke koje su neophodne da podesite svoj nalog, u svrhu naplate ili isporuke Vaše robe. Vaše lične podatke koristimo isključivo i samo kako bi nam omogućili da Vam obezbjedimo proizvode i usluge koje želite radi zadovoljenja Vaših zahtjeva ili da Vam prilagodimo našu ponudu, tj. da je personalizujemo, unaprijedili rad Web sajta, osigurali provjeru administrativnih zadataka, uspostavili kontakt sa Vama, poboljšali naše oglašivačke i promotivne rezultate i poboljšali našu ponudu proizvoda ili usluga na tržištu, kao i u svrhu saradnje sa institucijama odgovornim za sprovođenje zakona.

Mi ne prodajemo i ne iznajmljujemo Vaše lične podatke trećim licima, za njihove markentiške potrebe a da prethodno nismo Vama dali mogućnost da tu opciju isključite. Međutim, mi možemo otkriti Vaše podatke našim poslovnim jedinicama i partnerima, koji su dio ove Politike privatnosti. Nikada i ni pod kojim uslovima nećemo zloupotrjebiti Vaše lične podatke. U sledećim stavkama ćemo Vam izložiti načine i razloge za moguće davanje Vaših informacija, za potrebe normalnog poslovanja Web sajta.

2.3.

Skladištenje i čuvanje podataka

 

Preduzeće BMH Agency kao prodavac proizvoda i usluga na Web sajtu ulaže maksimalne napore radi zaštite Vaše privatnosti kad ste „online“ kao korisnik. Vaše lične informacije se čuvaju na siguran i povjerljiv način, i obrađuju na zakonit način u skladu sa ovom politikom privatnosti. Preduzimamo odgovarajuće tehničke i organizacione mjere radi zaštite od neovlašćenog i nezakonitog pristupa i obrade vaših ličnih podataka, uključujući i enkripciju vaših informacija. Mi ćemo Vaše informacije zadržati onoliko dugo koliko je potrebno da obradimo Vaš nalog, Vaše plaćanje, odradimo refundaciju sredstava, odgovorimo na žalbu ili pružimo Vam promotivne informacije na koje ste se prijavili.

2.4.

Kolačići (cookies)

 

Kolačić (cookie) je informacija sačuvana na Vašem računaru od strane internet stranice koju posjetite. Kolačići obično čuvaju Vaša podešavanja, postavke za internet stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu internet stranicu internet pregledač šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da Vas prepozna i prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Ukoliko ne želite da naš Web sajt ima pristup Vašim kolačićima, možete ih blokirati. Većina web browsera Vam omogućava da blokirate kolačiće. To možete uraditi putem Podešavanja Vašeg web browsera.

  

3.

Opšti uslovi pružanja usluga

3.1.

Opšti uslovi pružanja usluga

 

Prodaja robe putem naše online prodavnice www.mediaforum.me obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva BMH Agency d.o.o , ulica: Dositeja Obradovica 10, matični broj 50883029

Prodajna cijena kotizacija je naznačena uz svaki artikal, a mogućnost kupovine uz posebne cijenovne pogodnosti ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na web portalu www.mediaforum.me ;

Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cijna, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi artikli prikazani na sajtu su dio naše ponude i ne podrzumijeva se da su dostupni u svakom trenutku.

  

4.

Politika isporuke

4.1.

Trenutak prihvatanja porudžbine

 

Nakon poručivanja, bićete obavješteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a koji ste naveli tokom procesa poručivanja. Porudžbina je prihvaćena od strane preduzeća BMH Agency d.o.o tek nakon što Vam emailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste.

4.2.

Rok isporuke

 

Period isporuke porudžbine je dva radna dana. Porudžbine poslate petkom i vikendom biće dostavljene prvog ponedeljka.

4.3.

Kašnjenje isporuke

 

U slučaju kašnjenja isporuke, kupac ima pravo da odustane od kupovine, i u tom slučaju će sav novac biti vraćen.

5.

Politika plaćanja 

5.1.

Načini plaćanja

 

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa NLB Bankom AD Podgorica i obavlja se na bezbjedan i sertifikovan način preko Ixopay Payment Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku.

Provjerite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

5.2.

Zaštita podataka prilikom plaćanja karticama

 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primjenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – Ixopay Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste Ixopay Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbjednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI Standardima se štite osjetljivi podaci o korisniku kartice tokom cjelog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

5.3.

Registracija metoda plaćanja

 

Kada se podaci o kartici kupca, na njegov zahtev ili odlukom trgovca TOKENIZUJU, (pohranjuju na sertifikovan način za kasnije korišćenje), ti podaci se čuvaju na Ixopay PCI-DSS sertifikovanim serverima. Tako tokenizovani kartični podaci se prenose na potpuno bezbjedan i sertifikovan način. Trgovac ni u jednom trenutku nema pristup podacima o broju kartice i drugim osjetljivim podacima, već dobija referentni broj (token) koji samo on može koristiti u skladu sa uslovima ugovorenim sa kupcem. Kupac ima mogućnost deregistracije prethodno registrovane kartice, kao i promjene detalja ranije tokenizovane kartice.  

5.4.

Povraćaj sredstava

 

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, dijelimično ili u cijelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korišćena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtijev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

  

6.

Politika reklamacije

6.2.

Pravo na povraćaj novca ili zamijenu kotizacija

 

U slučaju odustanka od ucesca na CIM FORUMU KOTOR 2022,kupac nema pravo na povraćaj novca ili zamijenu za drugi paket kotizacije. Kotizaciju moze ustupiti trecem licu, s tim da o tome obavijesti organizatora minimum 10 dana od pocetka odrzavnaja manifestacije putem e-maila: info@mediaforum.me ili kotizacije@mediaforum.me

6.3.

Pravo na odustajanje od ugovora, prava i obaveze kupca i prodavca

 

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora

  

7.

Uputstvo za kupovinu

7.1.

Uputstvo za kupovinu na websajtu – postupak kupovine

 

Kotizacije koje smo prikazali na našoj internet prodavnici http://www.mdiaforum.me možete poručiti, na vrlo brz i jednostavan način. Sve što je potrebno da uradite je da pronađete ponudu koji želite, i ostavite svoje podatke, a mi ćemo se potruditi da vam u sto kracem roku odgovorimo potvrdom o prijemu.

Izaberite način plaćanja. Za sada su ponuđeni načini plaćanja: A) bezgotovinsko – plaćanje nakon registracije/popunjavanjem formulara putem uplatnice ili uplatom po prijemu facture ukoliko se radi o pravnom licu, i B) plaćanje karticom.

Ukoliko izaberete plaćanje karticom pojaviće vam se polja u koja morate da unesete sledeće podatke: broj kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka kartice i cvv broj kartice (odnosno verifikacioni broj kartice) – to je broj koji obično stoji na poleđini kartice. Eventualno može vam se tražiti da unesete tip (brand) kartice.

U sledećem koraku,  pojaviće vam se potvrda kupovnie koju možete odštampati ili jednostavno zabilježiti podatke o transakciji – informacije o statusu transakcije (da li je transakcija uspijela ili ne), ID broj porudžbine – ID broj svake narudžbe je jedinstven , iznos koji ste platili i valutu u kojoj je transakcija obavljena, zadnje 4 cifre kartice sa kojom ste izvršili plaćanje i tip ili brand kartice, autorizacioni kod banke – broj jedinstven za svaku uspešnu kartičnu transakciju, i datum i vrijeme kada je transakcija izvršena.

Ovim korakom se završava process online kupovine. Nakon toga, bićete obavješteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a. Porudžbina je prihvaćena od strane trgovca tek nakon što Vam emailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste. Roba koju ste poručili će vam stići u roku koji je naveden na potvrdi.

Ukoliko u toku procesa naručivanja budete imali bilo kakav problem, uvek vam stoji na raspolaganju naš call centar na broju +382 67 111 699 koji radi radnim danima od 09.00 do 16.00 časova  ili kontakt na email bmh.agency.podgorica@gmail.com