Ivan Westerveen

Biografija

Ivan je dugi niz godina proveo na čelu nekih od najvećih kreativnih agencija u regionu.

Kao Kreativni Direktor agencija Publicis Beograd i Saatchi&Saatchi bio je zadužen za rast kreativnog učinka i razvoj novog poslovanja kompanija.

U ulozi člana saveta Kreativnih Direktora Publicis Grupe za Jugoistočnu Evropu, vodio je zapažene kampanje kako na globalnom, tako i na regionalnom nivou.

Ivan je tokom karijere sa svojim timovima kreirao više radova koji su osvajali nagrade na međunarodnim i domaćim festivalima kreativnosti. Takođe je imao i čast da učestvuje u žirijima sličnih. Među njima se nalaze Golden Drum, AdStars, Lisbon Tech Festival, Creativepool Awards, Balcannes, Kaktus, Iab Mixx, Ueps…

Danas, kao jedan od osnivača koncept studija Creative Disorder veruje u inovativne ideje vođene najdubljim ljudskim emocijama, i sa izuzetnom grupom ljudi takve ideje sprovodi u delo.

Među brojnim klijentima sa kojima je sarađivao nalaze se: Nescafé, Avon, Gazprom, Societe Generale, NLB, OTP, Xiaomi, Komercijalna Banka, T-Mobile, Philip Morris, Fond b92, NIS, Atlantic Grupa, Pozorištance Puž, LiceUlice, One Albania, AlbTelecom…