Jovan Spahić

Biografija

Komunikolog i kreativni strateg sa dugogodišnjim iskustvom u agencijskom radu sa vodećim FMCG brendovima, kao i  brendovima iz bankarske, real-estate, telekomunikacione i tehnološke industrije.

Studirao je medjunarodne odnose i karijeru započeo kao diplomata, što se kasnije pokazalo korisnim u radu sa različitim klijentima u svijetu marketinga i advertajzinga gdje je nastavio da gradi karijeru kao strateg za McCann Beograd, i zatim za McCann Worldgroup-u. Strateško planiranje komunikacije, pogotovu kreativno planiranje, je prepoznao kao strast i telanat koja su ga preporučili za rad na važnim projektima za niz zanimljivih klijenata kao što su The Coca-Cola Company, Formula 1, Heineken, IKEA, itd. i kreativnih agencija medju kojima su McCann, Havas, NOA, Leo Burnett, itd.

Strateški zanat je kako kaže pekao kroz mukotrpni rad za centrale dviju vodećih FMCG kompanija u svijetu, Nestle i Coca-Cola, gdje je razvijao integrisane srategije i bavio se arhitekturom oba portfelja. Oprobao se i na strani klijenta na čelu brendova Cedevita i Cockta za koje je razvijao strateške planove za Atlantic Grupu koji su rezultirali dvocifrenim rastom oba brenda.

Trenutno pruža konsultantske usluge agencijama i klijentima direktno. Fokusiran je na izučavanje odnosa i uloga brendova i potrošača u kontekstu ubrzanog tehnološkog razvoja i vještačke inteligencije.